Preguntes freqüents

Gestioneu les devolucions de les comandes?

Si, per a aquests casos oferim el servei de logística inversa integral. Una vegada rebuda la mercaderia retornada, procedirem a desembalar l'articulo per a comprovar en quines condicions es troba i tornar a incloure-ho en l'estoc o eliminar-lo en funció del seu estat.

Teniu servei de manipulació de productes?

Si, posem a la teva disposició el servei de manipulació en general. També preparem articles promocionals, kits de productes, material publicitari i marxandatge.

Subministreu les caixes d'embalatge per a les comandes?

En aquest cas tens dues opcions. Podem subministrar-ho nosaltres, tot l'embalatge necessari o bé si l'embalatge és personalitzat amb la marca de l'empresa ens el podeu proporcionar per a poder fer les comandes.

Envieu emails als clients informant l'estat de la comanda?

Si ens faciliteu l'adreça de correu electrònic dels destinataris se li envia un mail informant del numero de tracking i data prevista de lliurament.

Registreu les entrades i sortides de mercaderia a temps real?

Si, en tot moment podràs conèixer en temps real l'estoc dels teus productes tant de les entrades com de les sortides.

Genereu les factures al client amb les comandes?

Podem arribar fer una factura per a aportar-la a les duanes, però sempre recomanem que el client aporti una factura pròpia.

Els meus productes no tenen codi de barres, és possible etiquetar-los?

Si, oferim aquest servei per a aquells productes que han estat enviats pel proveïdor sense codi de barres, generem els codis EAN i etiquetem els teus productes en un entorn de tarifa per article.

Puc consultar l'estat de les meves comandes?

Si, posem a disposició la nostra plataforma en la qual tindràs un usuari i una contrasenya per a accedir. Podràs fer el seguiment i comprovar l'estat de les teves comandes, consultar el teu estoc i inventari des de qualsevol dispositiu en temps real.

Poseu albarà dins de les caixes de les comandes?

Ens adaptem a les teves necessitats i si ens ho proporciones podem arribar a incloure-ho.

Existeix algun contracte de permanència per a treballar amb vosaltres?

No existeix permanència, com totes les empreses signem un acord entre les dues parts, quan decideixis deixar de treballar amb nosaltres simplement ens comuniques amb antelació per a preparar la mercaderia i el trasllat corresponent.

Feu enviaments fora de la península?

Si, fem enviaments a nivell nacional i internacional, bé sigui Europa o fora de la comunitat europea, tant de paqueteria com de paleteria.

Quant temps triga a fer la integració amb la nostra plataforma?

Aproximadament d'una a dues setmanes depenent la plataforma.

Té algun cost la integració?

Normalment no té cap cost si està dins del grup de les plataformes comunes amb les quals treballem diàriament Woocomerce, Prestashop, Shopify, Amazon. Màxim permetem una integració, la segona té cost. En el cas de ser una plataforma especial el valorarem per separat.

Puc treballar amb vosaltres si tinc mes proveïdors de transport?

Si, pots tenir el magatzematge i els enviaments internacionals per exemple amb nosaltres, i els enviaments nacionals enviar-los amb un altre proveïdor.

Quins serveis ofereix OlaBox com a empresa d'enviaments internacionals?

La nostra empresa d'enviaments internacionals ofereix una àmplia gamma de serveis, incloent enviament ràpid, assegurança i seguiment en temps real, per garantir la millor experiència de l'usuari.

També oferim solucions als diferents problemes de fulfillment Center, emmagatzematge i picking per a emprenedors amb poc volum de facturació.

Com assegura OlaBox, empresa d'enviaments internacionals, la seguretat dels paquets?

A la nostra empresa d'enviaments internacionals, implementem mesures de seguretat avançades i utilitzem embalatges d'alta qualitat per protegir els paquets durant el transport. T'aconsellem revisar el nostre Blog perquè puguis revisar entrades molt detallades sobre com embalem i assegurem els teus enviaments.

Quins destinins cobreix OlaBox per als enviaments internacionals?

La nostra empresa d'enviaments internacionals cobreix una àmplia varietat de destinacions a tot el món, permetent enviar paquets a gairebé qualsevol país amb confiança i eficiència.

Fem enviaments a nivell nacional i internacional, ja sigui Europa o fora de la comunitat europea, tant de paqueteria com de paleteria

Quines opcions de seguiment ofereix OlaBox com a empresa d'enviaments internacionals?

Oferim un sistema de seguiment en temps real que permet als nostres clients monitoritzar l'estat i ubicació dels seus enviaments internacionals en qualsevol moment.

Com gestioneu els aranzels i duanes a la vostra empresa d'enviaments internacionals?

Com a empresa d'enviaments internacionals, ens encarreguem de tots els aspectes relacionats amb els aranzels i les duanes d'exportació, facilitant el procés d'enviament i assegurant el compliment de totes les normatives espanyoles.

Pel que fa a les duanes d'importació us donem tot l'assessorament que està en el nostre poder.

Com a empresa d'enviaments internacionals, Gestioneu les devolucions de les comandes?

Per suposat. Si algun dels clients que ha rebut el paquet no està content amb allò rebut (per tallatge, per color, per què ja no ho vol,..) podem gestionar la recollida on ell ens digui i fer-ho arribar a ORIGEN.

Teniu servei de manipulació de productes a la vostra empresa d'enviaments internacionals?

I tant! Tot el que vulguis podem adaptar-nos-hi i podem valorar-ho. De totes maneres el picking i packing (la manipulació addicional dels productes la fem de forma diària amb molts clients. Et recomanem revisar el nostre bonic Blog, en concret l'entrada titulada: Guia Completa de Picking i Packing: Optimitza el teu Procés Logístic

crossmenuchevron-down